Фотогалерея: Про нас

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Прізвище, ім'я, по-батькові: Терешкова Валентина Миколаївна

Освіта:  Криворізький державний педагогічний інститут, спеціальність – педагогіка і методика початкового навчання, 1993 рік.
Спеціальність: вчитель початкових класів.
Місце роботи: Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІступенів №73
Категорія: вища.
Стаж роботи: 20 років.
Звання:  вчитель-методист
Курси підвищення кваліфікації: 2013 рік
Тема, над якою працюю“Застосування здоров’яформуючих технологій в контексті розвитку                                            ініціативно творчої особистості молодшого школяра.”

Моє завдання:

•Ідея здорового способу життя проходить у моїй

педагогічній діяльності крізь усі навчальні предмети.

•Розглядаю здоров‘я цілісно і багатовимірно – через фізичну, психічну, соціальну та духовну його складові.                                                              
 Вважаю своїм обов‘язком формувати у дітей:

*  знання, вміння і навички безпечної поведінки;

*  здатність передбачати наслідки своїх вчинків, розвивати вміння прогнозувати

можливість виникнення небезпеки, вчити самостійно приймати рішення;

*  вчити жити у гармонії з природою, дбайливо ставитися до довкілля;

*  створювати умови для формування творчої, духовно і фізично здорової особистості.

МОЯ ПЕДАГОГІЧНА ФІЛОСОФІЯ

  • Розвивати, навчати, виховувати одночасно.
  • Максимально враховувати індивідуальні здібності учня.
  • Створювати позитивний мікроклімат.
  • Всебічно розвивати творчі здібності дітей.
  • Формувати свідомо, активну особистість та громадянина своєї країни.

Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ПЕДАГОГА

 Будьте доброзичливими до вихованців. Завжди пам’ятайте слова Мішеля Монтеня: «Тому, хто не оволодів наукою добра, будь-яка інша наука приносить лише шкоду».

 Частіше посміхайтесь вихованцям. Усмішка педагога створює атмосферу пошуку, настрою, успіху.

 Учиться бачити себе з боку, очима дітей, колег. Частіше аналізуйте власну діяльність; ставте себе на місце вихованців; чесно визнавайте свої помилки.
 
 Умійте слухати дітей, намагайтесь зрозуміти їхній настрій.
 
 Стимулюйте спілкування з вихованцями. Будьте ініціатором спілкування.
 
 Завжди підтримуйте у дітей позитивну установку.
 
 Ніколи не критикуйте без потреби. Критика засіб, а не мета.
 
 Об’єктом критики може бути тільки погано виконане завдання, але ні в якому разі не особистість дитини.

 
 Не поспішайте з прийняттям рішень, особливо покарань.
 
 Умійте ставити себе на місце дітей, намагайтеся побачити проблему їхніми очима.

Позитивні повідомлення

 Схвалення, заохочення сприяють самовдосконаленню дитини, розвитку позитивної самооцінки.

 Кожна дитина потребує таких повідомлень щоденно.

 Підтверджує самоцінність дитини. Схвалюйте кожне її зусилля, кожен успіх, а не лише результати.

 Поважайте дитину. Це буде запорукою її самоповаги та поваги інших.





Індивідуальність

 Постійно говоріть дітям про їх унікальність, особливості.

 Зробіть з кожною дитиною «Мою книгу» (фотографії, малюнки, обрис чи відбиток руки, ім’я тощо)

 Розміщуйте в приміщенні дзеркала, щоб дитина мала можливість розглядати себе.

 Обирайте «Дитину життя». Протягом тижня вона буде особливим помічником.

 Будьте уважними до інтересів та проблем кожної дитини. Шануйте її права.



Взаємозв’язки


 Вчіть дітей вступати в гру з іншими дітьми, привносячи щось своє. Плануйте такі види діяльності, які сприяли б взаємодії дитини з іншими дітьми.

 Створіть у групі «Зону для двох».

 Створюйте такі ситуації, за яких у дітей виникало б бажання допомагати іншим.

 

 Я не просто вчитель.  Я – перша вчителька.   Я – перша із вчителів, що входять у життя дитини і її сім’ї. Батьки довіряють мені найдорожче, що у них є – своїх дітей. Напевно, нема на світі жодної матері чи  батька, яких  би не хвилювало, як буде навчатися їхня дитина, які взаємовідносини складуться з учителями, з однокласниками , чи буде навчання радісним і корисним для дитини. І від мене, першої вчительки, залежить, як складеться шкільне життя дитини. Від мене залежить, як будуть ставитися до школи батьки, чи стануть вони вірними  моїми соратниками та однодумцями.  Чотири роки буду я незримо присутньою в сім’ї кожного мого учня. Як не розгубити, не розхлюпати довір’я, яке щедро мені дарують  мої учні та їх батьки?  Гадаю, вчитель має за всяких обставин поважати гідність учня. Тільки глибока  повага, щира любов до дітей, бережне  ставлення до їх почуттів можуть привести до взаєморозуміння.

 

           Маю вчити дітей не тільки основам наук, маю навчати вмінню відстоювати свої переконання, які ґрунтуються  на чіткому уявленні про добро та зло.

 

           І  просто люблю  свою роботу.

Дитина - наче паросток тендітний

Свої долоньки сонцю простяга.

І тягнеться увись росточок плідний,

Йому потрібні догляд і душа.

Відтак плекайте сад, бо він не дасть врожаю,

Як добре не подбає садівник!